I helgen deltog vi i Fortnox Cup 2025 i Hovshaga Idrottshall. Efter en stark insats genom turneringen slutade vi totalt trea, efter förlust i semifinalen mot Carlshamns IBK.
I gruppspelet tog vi en seger mot Vetlanda IBF (1–0), spelade oavgjort mot Månsarps IBK (2–2) och ställdes även mot tufft motstånd i CL98IC och Carlshamns IBK. En lärorik och utvecklande turnering för laget.
Helgen började redan på fredagen då vi åkte till Växjö för en rolig dag tillsammans. På kvällen såg vi SSL-matchen mellan Växjö Vipers och AIK, och på hotellet blev det både pingis och biljard – perfekt uppladdning inför cupen.
Bra kämpat allesammans! 💪