Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
Det blev tyvärr förlust mot Hovshaga. Trots en bra insats och periodvis fint spel räckte det inte hela vägen denna gång. Vi tar med oss erfarenheterna från matchen, lär oss av den och fortsätter kämpar vidare.Tack alla som kom och hejade!